ایرانسل

ساخت وبلاگ

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی ایرانسل، با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا در کشورمان، به منظور جلوگیری از ترددهای غیر ضروری و انجام حداکثری فعالیت ها از خانه، این شرکت خدمات ارتباطی به دنبال اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی، به کاربران اینترنت ثابت (TD-LTE)، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه می دهد. با شماره گیری کد دستوری #۹۸* یا با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس قرار خواهد گرفت.

ایرانسل ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت (TD-LTE) رایگان به مشترکان خود ارائه داد


در صورت تمایل به خرید سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی ایرانسل می توانید به فروشگاه های اینترنتی ایرانسل مراجعه نمائید.

این بسته‌ اینترنت، تا نیمه‌ شب ۲۹ اسفندماه فعال است

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، سعی دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند

بسته‌هایی که از قبل فعال شده‌اند، پس از اتمام حجم بسته‌ ۱۰۰ گیگابایتی رایگان، یا بعد از پایان مهلت استفاده از این بسته، در دسترس خواهند بود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,سیم کارت دائمی,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 292 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 14:35

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، از این پس کاربران سیم کارت اعتباری این اپراتور می توانند برای به اشتراک گذاشتن بسته های اینترنت همراه خود به سایر کاربران سیم کارت ایرانسل رند و فعالسازی یک بسته اینترنتی در سیم کارت های دیگر به سادگی انجام این کار را انجام دهند.

امکان انتقال بسته های اینترنت ایرانسل امکان پذیر شد


متقاضیان جهت خرید سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری و همچنین سیم کارت رند این اپراتور می توانند به فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.

گفتنی است برای هدیه دادن بسته های اینترنتی ایرانسل بهای بسیار کمی از کاربران دریافت می گردد.

کاربران سیم کارت های اعتباری این اپراتور می توانند هر کدام از بسته های اینترنت روزانه ۱۵ مگابایتی ، بسته های اینترنت هفتگی ۱۰۰ مگابایتی و بسته های اینترنتی ماهانه ۲۰۰ مگابایتی را برای اشخاصی که دارای سیم کارت اعتباری ایرانسل هستند و یا دیگر سیم کارت های خود که در دستگاه های هوشمند دیگر قابل استفاده است را خریداری و فعال نمایند.

بسته اینترنت همراه یک ماهه ۲۰۰مگابایتی ۵۰۰۰ تومان

(برای فعالسازی باید کد #شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر*۱*۳*۵*۵۵۵* شماره گیری شود)

بسته اینترنت همراه روزانه ۱۵مگابایتی ۵۰۰ تومان

(برای فعالسازی باید کد #شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر*۱*۱*۵*۵۵۵* شماره گیری شود)

- بسته اینترنت همراه هفتگی ۱۰۰مگابایتی ۲۵۰۰ تومان

(برای فعالسازی باید کد #شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر*۲*۲*۵*۵۵۵* شماره گیری شود)

کاربران باید توجه داشته باشند شماره سیم کارت خود را به صورت *********۰۹ وارد نمایند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,سیم کارت رند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 264 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 14:55

رویداد آینده وب و گوشی تلفن همراه سالانه است که این رویداد از دو قسمت همایش و نمایشگاه تشکیل می شود که در روزهای پنجشنبه و جمعه  8 و 9 اسفند ماه 1398، پنجمین دوره آن به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی حجاب واقع در خیابان فاطمی تهران برگزار خواهد شد.  
پنجمین رویداد آینده وب و گوشی تلفن همراه

برگزاری رویدادهایی از این دست، باعث نزدیک‌تر شدن دستاورد‌ها و توانمندی‌های فعالین داخلی با سطح جهانی آن شده و ﻋﻼوه ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﻄﺢ اطلاعات و فرهنگ عمومی ﺷﻬﺮوﻧﺪان، ﺑﺎﻋﺚ ارتقاء ﻓﻀﺎی رقابتی ﺑﯿﻦ ﻣﺤﺼﻮﻻت اﯾﻦ ﺣﻮزه در ایران و همچنین در ﺳﻄﺢ ﺑﯿﻦ‌اﻟﻤﻠﯽ ﻣﯽ‌ﮔﺮدد

هدف از برپایی این رویداد معرفی و بررسی دستاورد‌های نوین حوزه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات و بر پایه محور‌های علمی‌ای است که توسط کمیته‌ی علمی این رویداد تعیین می‌گردد. همایش آینده وب و موبایل، همچون سال‌های گذشته، با 20 سخنرانی و 4 پنل تخصصی، محلی خواهد بود برای گردهم‌آیی علاقمندان و دست‌اندر‌کاران حوزه فناوری که علاوه بر آشنایی و شبکه‌سازی، در جریان آخرین دستاورد‌های علمی، فنی و اجرایی قرار گیرند.

همایش آینده وب و موبایل

محور‌های تخصصی رویداد، پس از مشاوره با صاحب‌نظران حوزه‌های تکنولوژی کشور انتخاب شده‌اند که به بررسی موضوعات و گرایش‌های روز دنیای فناوری، به ویژه وب و موبایل می‌پردازند. از دیگر اهداف این رویداد به ﻧﻤﺎﯾﺶ گذاشتن دستاوردهای سالیان گذشته و ﭼﺸﻢ‌اﻧﺪازهای آﯾﻨﺪه در حوزه  تکنولوژی اﺳﺖ تا اﻫﺎﻟﯽ اﯾﻦ ﺣﻮزه ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ بهره‌گیری از مطالب ارائه شده در این رویداد، ﻧﺮم اﻓﺰار، ﺳﺨﺖ اﻓﺰار و ﮔﺠﺖ‌ﻫﺎی استاندارد ﺗﻮﺳﻌﻪ دﻫﻨﺪ. محورهای همایش با مشورت متخصصان و به گونه‌ای انتخاب شده است که نه تنها دارای بار علمی باشد، بلکه بتواند راه‌حل‌های استاندارد برای مسایل روز  ارائه کنند. سخنرانان نیز بر اساس همین دیدگاه از میان متخصصانی انتخاب شده‌اند که علاوه بر دانش فنی دارای تجربه‌ی اجرایی بوده و از چند و چون اجرا و پیاده سازی ایده‌های آکادمیک آگاهی دارند.

نمایشگاه آینده وب و موبایل

در اﯾﻦ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ، ﻣﻮﺳﺴﺎت، سازمان‌ها و اﺳﺘﺎرﺗﺎپ‌ﻫﺎی ﻓﻌﺎل در حوزه تکنولوژی ﺟﻬﺖ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺧﺪﻣﺎت، ﮐﺎﻻ و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺧﻮد ﺣﻀﻮر پیدا خواهند کرد. ﭘﯿﺶ‌ﺑﯿﻨﯽ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌رﯾﺰی‌ﻫﺎی لازم جهت ﺣﻀﻮر ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎ و بازدیدکنندگان خارجی در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻧﯿﺰ ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ و این امکان برای ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎی خارجی ﮐﻪ تمایل ﺑﻪ توسعه بازار و یا ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌ﮔﺬاری در اﯾﺮان دارﻧﺪ فراهم شده است تا ﺑﺎ رعایت ﻣﻮارد اﻣﻨﯿﺘﯽ ﮐﺸﻮر، ﺟﻬﺖ شرکت در اﯾﻦ نمایشگاه حضور به هم رسانند.رویداد پنجم آینده وب و موبایل برای نخستین بار میزبان صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مرتبط در قالب نمایشگاهی دو روزه خواهد بود. این نمایشگاه به صورت موازی با نمایشگاه در سالن نمایشگاهی مجموعه‌ی فرهنگی حجاب، از ساعت 9 صبح الی 5 عصر میزبان علاقمندان خواهد بود. به منظور ارائه بهتر دستاوردهای علمی در حوزه فن‌آوری و فراهم آمدن زمینه مقایسه برای مخاطبین، تیم برگزاری تصمیم به دایر کردن نمایشگاهی در کنار همایش گرفت. این نمایشگاه سبب ارزیابی بهینه و کسب اطلاعات دقیق‌تر از وضعیت و نیازهای روز بازار برای شرکت کنندگان خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : موبایل,اینترنت,اینترنتwhfi, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 272 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 21:26

طبق گزارشات اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، این شرکت با هدف خدمات دیجیتال مختلف، کیف پول آپ به درگاه های این اپراتور اضافه شده است تا کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری بتوانند بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) و طی مراحلی امن و آسان، شارژ و بسته اینترنت خریداری نمایند.

خرید شارژ و بسته اینترنت بدون نیاز به رمز دوم ایرانسل من امکان پذیر شد

متقاضیان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

 کاربرانی که قصد استفاده از این امکان را دارند، لازم است ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن آپ وارد شوند و پس از افزایش شارژ خود به مقدار مورد نیاز، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و بسته اینترنت یا شارژ اعتباری دلخواه را تهیه کنند. سپس، از میان سه گزینۀ «پرداخت از طریق اعتبار حساب»، «پرداخت از طریق کیف پول آپ» و «پرداخت از طریق کارت بانکی» گزینه پرداخت از طریق کیف پول آپ را انتخاب کنند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و همچنین اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری این امکان را فراهم کرده است تا در هفته‌های آتی «پرداخت صورت حساب مشترکان دائمی»، «پرداخت هزینه تغییر سیم‌کارت اعتباری به دائمی»، «خرید بسته‌های پیشنهاد ویژه و بسته‌های هوشمند ساعتی» و «افزایش حد اعتبار مشترکان دائمی» نیز از همین طریق کیف پول آپ امکان پذیر شود.

پیش از این امکان پرداخت‌ در اپلیکیشن ایرانسل من تنها از طریق اعتبار حساب و کارت بانکی امکان پذیر بود.

ایرانسل با توجه به پیشگامی در ارائه خدمات متنوع دیجیتالی و با هدف ارائه همزمان و مدیریت یکپارچه این خدمات، امکان درخواست تاکسی اینترنتی، تماشای تلویزیون اینترنتی و نیز سفارش غذا از رستوران و اقلام مورد نیاز از سوپرمارکت را در اپلیکیشن ایرانسل من فراهم کرده است.

علاوه بر این‌ها، ایرانسل من امکاناتی نظیر مدیریت خدمات ارزش افزوده، تهیه مودم، تهیه انواع بسته‌های اینترنت، تبدیل رایگان سیم‌کارت‌ها به سیم‌کارت 4G، مشاهده آنلاین صورتحساب، خرید و به اشتراک گذاری بسته‌های اینترنت و اعتبار حساب با دوستان، خرید و یا انتقال شارژ برای دیگران را نیز در اختیار مشترکان قرار داده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 282 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 14:07

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، این شرکت در راستای سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم که از 25 اردیبهشت ماه الی 1 خردادماه 1398 از ساعت 16 به طور روزانه در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی تهران اجرا می شود.سازمان اوقاف و امور خیریه و اپراتور ایرانسل از این مسابقات پشتیبانی می نماید.

اپراتور ایرانسل حامی سی امین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

به گفته روابط عمومی شرکت ایرانسل مسابقات بین المللی قرآن کریم از معتبرترین رقابت های قرآنی دنیا به حساب می آید. این مسابقات هم زمان با عید سعید مبعث شروع می شود و شرکت کنندگانی که از کشورهای مختلف دنیا حضور دارند در رشته هایی مثل قرائت ، حفظ و تفسیر قرآن کریم با هم به رقابت می پردازند.

همچنین در مکان مسابقات ، غرفه ایرانسل محصولاتی مثل نواهای پیشواز قرآنی و مذهبی ، نرم افزار کتابخوان و پیشخوان به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان معرفی می شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 271 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 18:25

بنابر گزارشات اعلام شده از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی، در مراسم رونمایی از سامانه سنجش کیفیت شاخص های شبکه ملی اطلاعات که در 9 شهرریور ماه 1398 اجرا شد. و به مدت 45 روز به اپراتورهای تلفن همراه کشور از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل فرصت داد تا مشکلات و نقاط ضعف خود را درست کنند.

فرصت 45 روزه آذری جهرمی به کلیه اپراتورها برای افزایش کیفیت خدمات خود


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت 0912 و سیم کارت اعتباری همراه اول رند می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و خط 0912 مورد نظر خود را خریداری نمایند.

در واقع از این پس هر یک از کاربران تلفن همراه  در هر نقطه از کشور در صورتی که از سرویس‌های ارائه شده توسط اپراتورها ناراضی هستند با ارسال آن به سامانه سنجش کیفیت شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات می‌توانند مشخص کند گلوگاه شبکه و مشکلات آن مربوط به کجا می‌شود.

آذری جهرمی با انتقاد از وضعیت کیفی شبکه ارتباطی کشور گفت: امروز شاهدیم در اندازه گیری نسل سوم موبایل، اپراتور اول در برخی از نقاط یک سوم کیفیت اپراتور دوم را دارد و این در حالی است که در حوزه نسل چهارم موبایل، کیفیتی 40 درصد بیشتر از اپراتور دوم دارد. این نشان می‌دهد که بهبود گسترده در شبکه نسل چهارم این اپراتور رخ داده و ایراد گسترده‌ای روی نسل سوم وجود دارد. در این حال سایر اپراتورها نیز موضوعات مشابه این دارد. به طور مثال یک اپراتور ثابت در شاخص کیفی خود 5 برابر بدتر از سایر اپراتورها عمل کرده است.

آذری جهرمی بیان کرد: این سامانه از طریق وب و اپلیکیشن قابل دسترس مردم خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد در لحظات مختلف، کیفیت سرویس را گزارش کرده و سرویس سایر اپراتورها را نیز مشاهده و مقایسه کند.

بنابر این هدف ما از راه اندازی سامانه مذکور این است که  45 روز به اپراتورها زمان بدهیم تا شرایط و مشکلات موجود را بهبود ببخشند، سپس این کارنامه به صورت عملی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد تا دو هفته یک بار نیز خروجی این سامانه از سوی رگولاتوری منتشر می شود

با توجه به صحبت‌های جهرمی سامانه سنجش کیفیت شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات بیش از 4 ماه  قبل  آماده سازی شده بود، اما از آنجایی که ارتقای ویژه ای در فرآیند شبکه رویت نشد و با توجه به گزارش‌های کیفیتی که از سوی رگولاتوری ارائه می‌شود بهبود کیفیت به صورت ملموس مشاهده نشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم این سامانه از امروز به صورت آزاد در اختیار قرار گیرد. به این ترتیب که تا 45 روز این سامانه تنها برای اپراتورهای ارتباطی قابل مشاهده است و از 45 روز آینده برای کل کاربران در دسترس خواهد بود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 274 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:26

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، با فرا رسیدن ولادت امام رضا (ع) این شرکت یک طرح تشویقی برای کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است. این طرح از 15 تا 17 شهریور ماه 1393 خطوط اعتباری تهیه کنند از تعداد 50 عدد پیامک داخل شبکه به صورت رایگان برخوردار خواهند شد.در ضمن خرید سیم کارت به تنهایی کافی نمی باشد و کاربران باید سیم کارت خود را فعال نموده و حداقل یک تماس با آن داشته باشند.
اپراتور ایرانسل به مناسبت تولد امام رضا (ع) پیامک رایگان هدیه می دهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

توجه داشته باشید که این بسته پس از یک هفته برای شما فعال شده و شما باید در بازه زمانی تعیین شده از آن استفاده کنید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,فروش سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 299 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 13:23

بنابر خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر، از آنجایی که هزینه های جاری شرکت های خدمات ارتباطی از طریق برقراری تماس کاربران تامین می شودبه همین علت در سال 1392 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طرحی را به تصویب رسانید که طبق آن اپراتورهای تلفن همراه ( همراه اول، ایرانسل ) این اجازه را دارند تا سیم کارت هایی را بالای 3 ماه غیر فعال می باشند را از کاربران سلب امتیاز کرده و به افراد جدید واگذار نماید.

شرایط سلب امتیاز سیم کارت های همراه اول و ایرانسل


در صورت تمایل جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت و نمایندگی های معتبر مراجعه نمائید.

حتی سازمان تنظیم مقررات به اپراتور‌ها اجازه داده است در صورتی که مشترکین هیچ اقدامی برای وصل سیم کارت‌هایی که به دلیل بدهکاری قطع شده‌اند انجام ندهند، سلب امتیاز انجام دهند.

حتی از نظر برخی سلب امتیاز سیم کارت کار غیرقانونی می‌باشد زیرا در هیچ  بندی از قرارداد چندین صفحه‌ای مشترکان قدیمی، چنین قانونی ذکر نشده است.

از طرفی چون قانون سلب امتیاز سیم کارت‌های غیر فعال از طرف برخی قانون اشتباهی به نظر می‌رسید و اعتراضات فراوانی در مورد آن انجام شد، برای کاهش این اعتراضات تصمیم گرفتند 9 ماه به سیم کارت‌های خاموش یا قطع فرصت بدهند تا از سلب امتیاز آن جلوگیری کنند.

قوانین سلب امتیاز در اپراتورهای مختلف

سلب امتیاز سیم کارت‌های همراه اول

در خطوط دائمی همراه اول، پیامک صورت‌حساب، سوم تا چهارم هر ماه برای کلیه مشترکان ارسال می‌شود. مشترکین نیز تا 21 هر ماه فرصت دارند قبض خود را بپردازند، و در صورت عدم پرداخت قبض طی دو دوره متوالی، 72 ساعت مانده به مهلت پرداخت، اخطار قطع برای مشترک ارسال می‌شود و پس از آن در صورت عدم پرداخت بدهی، خط تلفن همراه قطعِ یک طرفه‌ پایان‌دوره خواهد شد.

توجه داشته باشید با توجه به نوع قطع پایان‌دوره یا میان‌دوره، دو هفته تا یک سال بعد خط قطع دوطرفه می‌شود و بلافاصله بعد از قطع دو طرفه، نامه اخطار سلب امتیاز با مهلت پرداخت یک‌ساله برای مشترک ارسال می‌شود. درنهایت در صورت عدم پرداخت بدهی خط، بر اساس مصوبه 207 رگولاتوری خط سلب امتیاز می‌شود.

برخی مشترکین برای جلوگیری از قطع خط خود در ابتدای هر ماه یک مبلغی ودیعه پرداخت می‌کنند که در صورت رسیدن صورت‌حساب میان‌دوره به 80 درصد ودیعه، پیامک اطلاع‌رسانی ارسال و در 100 درصد ودیعه، خط قطعِ یک‌طرفه‌ میان‌دوره می‌شود.

سلب امتیاز سیم کارت‌های ایرانسل

در خطوط دائمی ایرانسل، مشترکین به 3 روش می‌توانند برای گرفتن صورت‌حساب خود اقدام کنند.

  1. ارسال یک پیامک بدون متن به شماره5455 .
  2. دریافت صورت‌حساب از طریق ایمیل: برای دریافت صورت‌حساب از طریق ایمیل، وارد پورتال کنترل حساب اینترنتی (ecare) شده و گزینه دریافت قبض را انتخاب کنید.
  3. ارسال پیامک بدون متن به شماره 5459.

در صورتی که مشترک تا مهلت تعیین شده صورت‌حساب خود را نپردازد پس از 4 روز خط به صورت یک طرفه قطع می‌شود و پس از گذشت 57 اگر باز هم قبض پرداخت نشود خط به طور کامل قطع می‌شود. سرانجام اگر پس از گذشت 140 روز از صدور صورت‌حساب (51 روز بعد از قطع دوطرفه)، قبض پرداخت نشود، شرکت ایرانسل مجاز است شماره تلفن همراه مشترک را از شبکه حذف و سیم کارت شخص را سلب امتیاز کند.

پس از صدور قبض، کاربران تا روز بیست و هشتم ماه‌های فرد (فروردین، خرداد، مرداد، مهر، آذر و بهمن) مهلت پرداخت دارند و در صورت‌حساب‌های جدید، کاربران می‌توانند حداکثر تا سه دوره و تا مبلغ 20 هزار تومان پرداخت را به تعویق بیندازند.

در کل همه مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من میزان کارکرد خط خود را با جزئیات شفاف ملاحظه و از همان طریق نسبت به پرداخت صورت‌حساب به صورت اینترنتی اقدام کنند. مشترکین ایرانسلی توجه داشته باشند در صورتی که میزان قبض آنها بیش از 12 هزار تومان باشد قبض کاغذی به نشانی پستی مندرج در پرونده آنها ارسال می‌شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,همراه اول,رایتل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 293 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 14:28

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، این شرکت از مجموعه سرویس های چتر اضطراری رونمایی کرد. این سرویس به کاربران سیم کارت اعتباری که شارژشان تمام شده است کمک می کند تا به مدت 5 مکالمه رایگان داشته باشند. این سرویس چنر اضطراری شامل: ۱- مکالمه اضطراری۲- درخواست تماس۳- درخواست شارژ
دریافت شارژ رایگان با سرویس چتر اضطراری همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت رند همراه اول و همچنین سیم کارت ارزان می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و نسبت خرید سیم کارت اقساطی نیز می توانند اقدام نمایند.

   -  درخواست شارژ :

زمانی که سیم کارت اعتباری همراه اول شما شارژ نداشته باشد و شما دسترسی لازم برای خرید نداشته باشید ، می توانید از یکی از دوستان یا آشنایان خود تقاضای ارسال شارژ نمایید. برای این درخواست شما باید کد #۲۶۳*۱۱۱* (ستاره ۱۱۱ ستاره ۲۶۳ مربع) را شماره گیری نمایید. بعد از شماره گیری به صورت پیامی از شما شماره فردی که از وی شارژ می خواهید خواسته می شود. سپس و بعد از ورود شماره برای وی یک پیامک ارسال می شود که حاوی درخواست شما جهت دریافت شارژ است. در نهایت مشترکی که از وی درخواست شده است می تواند با ارسال عدد ۱ تایید و یا عدد ۲ رد درخواست نماید.

توجه داشته باشید که در صورت تایید انتقال دهنده ، مبلغ ۱۰۰۰ تومان از حساب وی کسر شده و با کسر ۴۰ تومان حساب شما ۹۶۰ تومان شارژ‌ می شود.

-مکالمه اضطراری :

زمانی که مشترکان خطوط اعتباری همراه اول برای تماس شارژ کافی نداشته باشند می توانند به مدت ۵دقیقه به صورت رایگان از تماس های داخل شبکه ای استفاده نمایند. این امکان زمانی قابل استفاده است که شارژ مشترک کمتر از ۲۰ تومان باشد. در این وضعیت مشترک می تواند با شماره گیری کد #۲۶۱*۱۱۱* (ستاره ۱۱۱ ستاره ۲۶۱ مربع) از ۵ دقیقه مکالمه رایگان بهره مند شود. توجه داشته باشید مهلت استفاده از ۵ دقیقه مکالمه رایگان یک روز است.

   -  درخواست تماس :

در صورتی که مشترکین همراه اول اعتباری شارژ کافی جهت برقراری تماس نداشته باشند می توانند از فردی که نیاز به مکالمه با وی را دارند ، درخواست برقراری تماس نمایند. این سرویس فقط بین خطوط تلفن همراه اپراتور همراه اول برقرار است. کاربران می توانند زمانی که اعتبارشان کمتر از ۲۰ تومان بود از کد #۲۶۲*۱۱۱* (ستاره ۱۱۱ ستاره ۲۶۲ مربع) استفاده نماید. با شماره گیری این کد ، شماره فرد مورد نظر از شما به صورت پیامی خواسته می شود و در آخر برای وی یک پیامک ارسال خواهد شد که حاوی درخواست شما برای تماس است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,همراه اول,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 276 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 15:21

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی، در حاشیه افتتاحیه نوزدهمین دوره از نمایشگاه تلکام افزایش نرخ تعرفه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را کاملا قانونی عنوان کرده است. وی در ادامه گفت: افزایش نرخ بسته های اینترنت تلفن همرا در چهارچوب مصوبات رگولاتوری می باشد و این افزایش تعرفه تنها 7 درصد  در درآمد آنها تاثیر داشته است.

افزایش تعرفه اپراتور اول و دوم کشور قانونی است


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی می توانند به مراکز و نمایندگی های معتبر مراجعه نمایند. ضمن دریافت سیم کارت از خدمات آن نیز می توانند بهره مند شوند.

گفتنی است مجموع افزایش تعرفه‌های اپراتورها، تنها 6 تا 7 درصد در رشد درآمد آنها تأثیر داشته است و امیدواریم با تغییرات بازار ارز، نرخ خدمات این بخش تثبیت پیدا کند و حتی باید شاهد کاهش نرخ‌ها در این حوزه باشیم.

تعرفه اینترنت موبایل این روزها حاشیه‌های زیادی داشته است و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از تغییر بسته‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل ابراز نارضایتی کردند و معتقدند برخی از اپراتورها به ‌صورت نامحسوس و یا با اضافه کردن اینترنت شبانه، به افزایش قیمت اینترنت موبایل اقدام کرده‌اند.

وزیر ارتباطات پس از صحبت در خصوص افزایش نرخ تعرفه اپراتورها، گفت: به دلیل نوسانات ارزی که در کشور این روزها به وجود آمده است مشکلات فراوانی در حوزه فناوری کشور ایجاد شده است، به طوری که اپراتورها و شرکت‌های این حوزه برای مقابله با تحریم‌ها، تجهیزاتی به ارزش هزار میلیارد تومان سفارش داده‌اند اما به دلیل عدم تخصیص ارز هم اکنون مجبور به پرداخت سه هزار میلیارد تومان هستند.

وی در ادامه توضیح داد: صنعت فناوری اطلاعات بیش از 70 درصد به نرخ دلار وابسته است، با افزایش نرخ دلار همان طور که تمامی کالاها افزایش یافتند، علارغم تلاش ما صنعت فناوری نیز از این مشکل در امان نمانده است.

وزارت ارتباطات نیز با کاهش 20 درصدی تعرفه خدمات زیر ساختی و پهنای باند، سعی کرده است که از اپراتورهای کشور حمایت کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 272 تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 ساعت: 14:05

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی ایرانسل، از این پس با همکاری شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم، به کاربرانی که مودم هایشان به هر علتی با مشکلی مواجعه شده است و دوره ضمانت مودم تمام شده،خدمات پس از فروش تعمیر مودم ارائه می دهد.

اپراتورایرانسل مودم‌های بدون ضمانت کاربران خود را تعمیر می‌کند


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سیم کارت ایرانسل و خرید خط ایرانسل می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند.

در صورت تمایل جهت قیمت گذاری سیم کارت خود می توانید به صورت آنلاین به وب سایت این اپراتور مراجعه نمائید و از قیمت خط خود باخبر شوید.

در واقع ایرانسل تصمیم گرفته است برای راحتی مشترکین خود این امکان را به آنها می‌دهد تا بتوانند مودم‌های بدون ضمانت خود را برای تعمیر به این اپراتور بسپارند.

علاقمندان می‌توانند از طریق تماس با شماره 600 از خطوط ایرانسلی و یا 09366000000 از سایر خطوط و اعلام مشخصات خود و مودم، از طریق پست و یا حضوری دستگاه خود را به نشانی گفته شده ارسال کنند.

توجه داشته باشید که اطلاعات مربوط به مودم مورد نظر از طریق پیامک برای مشترک ارسال می‌شود تا مشترک بتواند در هر زمان با مراجعه به لینک ارائه شده، وضعیت سفارش خود را مشاهده کند.

شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم پس از دریافت مودم و برآورد هزینه تعمیر، پیش از شروع تعمیر مودم، هزینه‌های لازم را به مشترک اعلام می‌کند و پس از تأیید، تعمیر مودم آغاز می‌شود. در صورت عدم تأیید هزینه برآورد شده، مودم یا از طریق پست برای مشترک بازگردانده خواهد شد (با پرداخت هزینه پستی) یا مشترک می‌تواند با مراجعه حضوری (بدون پرداخت هزینه) مودم را دریافت کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید خط,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 294 تاريخ : چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 15:13

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل، مشترکین از این پس می توانند با استفاده از فضای ذخیره سازی ویژه ای که در زیر ساخت ابری توسط این شرکت خدمات ارتباطی فراهم شد استفاده نمایند. در واقع این اپراتور یک فضای ابری به نام ابرینو برای کاربران راه اندازی کرده است تا بتوانند از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان یک ماهه بهره مند شوند.

فضای رایگان ابرینو ویژه ایرانسلی ها ارائه شد


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

فضای ابری یا Cloud چیست؟

یکی از مشکلاتی که همه ما در دنیای دیجیتال داریم یک روش امن برای ذخیره سازی اطلاعات یا Data  Storage  است.

حجم اطلاعات تولید شده در فضای دیجیتال، هر روز و هر لحظه بیشتر می‌شود و روش‌های ذخیره سازی قدیمی و سنتی همچون هارد دیسک‌ها و فلش مموری‌ها و ... نمی تواند پاسخگوی نیاز ما باشد.

سازمان‌ها و کسب و کارهایی که خدمات فوق را ارائه می‌دهند سرویس‌های ذخیره سازی ابری متعددی را همجون دراپ باکس، GoogleDrive ،OneDrive و iCloud را به دنیا معرفی کردند.

در واقع شما فقط با داشتن یک اکانت به سادگی می‌توانید از چندین گیگ فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده کنید.

مشترکین ایرانسلی برای استفاده از فضای ابری ابرینو تنها کافی است اپلیکیشن ابرینو را بر روی گوشی خود نصب کرده و سپس با استفاده از شماره ایرانسلی خود در این اپلیکیشن ثبت نام کنند.

ابرینو به عنوان یک اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری ابری ایرانی، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند فایل‌های مختلف صوتی، تصویری، ویدیویی، متنی و شماره تلفن‌های مهم و پرکاربرد خود را روی ابرینو ذخیره و نگهداری کنند یا با دیگران در فضایی کاملاً امن، به اشتراک بگذارند.

فراموش نکنید که مشترکین ایرانسلی امکان خرید و فعال‌سازی بسته‌های عادی یک ماهه، سه ماهه و 6 ماهه را نیز در اپلیکیشن ابرینو دارند.

گفتنی است مشترکین ایرانسلی می‌توانند از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی همچون "بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه" و "کافه بازار" برنامه ابرینو را دانلود کنند، همچنی خدمات ذخیره‌سازی ابری ابرینو، علاوه بر اپلیکیشن موبایلی، از طریق نسخه وب ابرینو نیز قابل دسترسی می‌باشد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 261 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 14:54

طبق گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در 26 بهمن ماه 1398، این شرکت به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،با هدف گرامی داشت روز مادر با شعار «مادر،معلم خوبی ها»، بسته اینترنت همراه ویژه با قیمت مقرون به صرفه 9 هزار تومان، در اختیار کاربران خود قرار داد.

بسته ی اینترنت ویژه ایرانسل برای روز زن ارائه شد


در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمائید.

بسته ویژه روز زن، از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکشین ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۵* در دسترس است و مشترکان ایرانسل صرف نظر از زمان فعال‌سازی، می‌توانند تا پایان روز ۲ اسفند از این بسته استفاده کنند

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 278 تاريخ : شنبه 26 بهمن 1398 ساعت: 13:32

طبق گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی ایرانسل،این شرکت خدمات ارتباطی شرایط جدیدی را برای علاقه مندان مهیا کرده است که طبق آن کاربران می توانند بدون تهیه مودم های TD-LTE سیم کارت های نسل چهارم این مودم ها را بخرند. در واقع کاربران علاوه بر خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی مورد نظر می توانند از بسته های اینترنت نیز بهره مند شوند.

عرضه سیم کارت‌های TD-LTE ایرانسل بدون نیاز به خرید مودم


علاقمندان می‌توانند با استفاده ار نمایندگی‌های مجاز منتخب، مراکز خدمات مراجعه نمایند و این سیم کارت‌ها را تهیه کنند.

توجه داشته باشید این سیم کارت‌ها که در تمامی مودم‌های TD-LTE با قابلیت پشتیبانی از باند فرکانسی 3500 مگاهرتز قابل استفاده هستند و با استفاده از آن‌ها، مشترکان می‌توانند در تمامی استان‌ها از اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل استفاده کنند در حال حاضر با قیمت 240 هزار ریال به فروش می‌رود.

پیش از این متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارت‌های نسل چهار ثابت TD-LTE را داشتند ابتدا باید مودم‌های مخصوص TD-LTE ایرانسل را نیز به همراه آن خریداری می‌کردند اما در طرح جدید می‌توانند سیم‌کارت مختص مودم‌های اینترنت ثابت TD-LTE  را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند.

از طرفی دیگر پوشش گسترده در مراکز استان‌ها، سرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات، امکان استفاده از بسته‌هایی با حجم‌های بالا و متنوع و هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سیم کارت‌های اینترنت همراه، از جمله مزایای این سیم‌کارت‌ها به شمار می‌روند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 286 تاريخ : چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت: 13:20

با توجه به آخرین آمار منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات،تعداد شماره های ترابرد شده به اپراتور های همراه اول و ایرانسل ارائه کرده استمشخص شده که این ارقام اوایل سال 1398 از 10000 به 5000 سیم کارت رسیده است.

جدیدترین آمار ترابرد پذیری در سال 98


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت 0912 و اعتباری همراه اول رند، می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند

درخواست ترابرد خط 0912 دایمی به اعتباری و بالعکس، فعال نبودن سیم‌کارت، فعال‌بودن کمتر از سه ماه سیم‌کارت شماره مورد درخواست برای ترابرد و پرداخت نکردن به موقع صورتحساب اولیه صادر شده از اپراتور فرستنده توسط مشترک در سیم‌کارت‌های دائمی را می توان از دیلایل رد درخواست ترابرد عنوان کرد.از جمله روش‌هایی که یک مشترک می‌تواند سیم کارت خود را به اپراتور جدیدی ترابرد کند، ثبت نام الکترونیکی یا مراجعه به سایت اپراتور مورد نظر و روش دوم مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها یا نمایندگی‌های اپراتور مورد نظر میباشد.

البته در واقعیت ممکن است تعداد مشترکینی که درخواست ترابرد سیم کارت خود را به اپراتور دیگری دارنند زیاد باشد، اما تمام این شمارهها موفق به تغییر اپراتور خود نمی وند. در واقع دلایلی همچون احراز نشدن هویت مانند تطابق نداشتن مشخصات اعلام شده با مشخصات دارنده شماره و غیره

مراحل درخواست ترابردپذیری به اپراتور دیگر

  1. مشترک از طریق مراجعه به سایت یا مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی اپراتوری که قصد دارد به آن مهاجرت کند، برای اجرای این طرح ثبت نام می‌کند. پس از آن در صورتی که فرد از شرایط لازم برخوردار باشد از طریق یک پیامک تایید ثبت نام او به اطلاعش خواهد رسید.
  2. مشترک درصورت موافقت عدد یک را به سامانه 667 ارسال می‌کند و درصورت انصراف از اجرای این طرح پیش از تایید درخواست توسط اپراتور فعلی این مساله را به اپراتور جدید خود اعلام می‌کند.
  3. پس از آن درصورت موافقت فرد با اجرای این طرح برای مشترکان اعتباری مدتی معادل سه روز و برای مشترکان دائمی زمانی حدود پنج روز زمان نیاز است تا اپراتور جدید درخواست ارجاع شده را پذیرفته و امور مربوطه را انجام دهد.

پس از این مرحله سیم‌ کارتی جدید البته با همان شماره قبلی به مشترک واگذار می‌شود.

مشترکین باید توجه داشته باشند که، پس از اجرای این طرح تمام خدماتی که از اپراتور اول خود دریافت می‌کردند غیرفعال خواهد شد، بنابراین به مشترکان سیم ‌کارت‌های اعتباری توصیه می‌شود که پیش از اجرای طرح ترابردپذیری تمام اعتبار خود را مصرف کنند. البته مشترکان سیم‌ کارت‌های دائمی باید توجه داشته باشند که پیش از اجرای این طرح باید تمام قبوض خود را پرداخت کرده باشند.

از طرفی دیگر هم‌چنین پیش از اجرای طرح ترابردپذیری لازم است مشترک حداقل سه ماه در اپراتور ارائه‌دهنده خدمات اولیه فعالیت داشته باشد. از سوی دیگر امکان تغییر اپراتورها تنها دو بار در سال میسر است و پس از این تغییرات هزینه تمامی سرویس‌ها، تماس و پیامک مطابق با اپراتوری که به آن ترابرد شده محاسبه خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 321 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 13:19

بنابر خبرهای اعلام شده،به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان اپراتور همراه اول و ایرانسل برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری خود تخفیف های ویژه ای را به همراه طرح متنوع و گوناگون مکالمه و پیامکی در نظر گرفته اند.

طرح های ویژه اپراتور ایرانسل و همراه اول به مناسبت ایام ماه رمضان


علاقه مندان جهت خرید خط رند ایرانسل و همراه اول می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و ضمن خرید شماره رند خود نیز از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

طرح‌های ویژه ایرانسل به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان

کاربران سیم‌کارت‌ دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #4444*  از تخفیف‌های ویژه‌ اختصاصی خود برای دریافت خدمات مکالمه و اینترنت در ماه رمضان استفاده کنند.

همراه اول امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح 5+55 را در نظر گرفته است تا بدین ترتیب مشترکین بتوانند با ثبت‏ نام رایگان در طرح 5+55، در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس خود با خطوط همراه اول، پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان تماس، به صورت رایگان مکالمه نمایند.

توجه داشته باشید که طرح تخفیفی ماه رمضان ایرانسل از روز 17 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

از دیگر موارد مهم طرح ویژه رمضان ایرانسل مربوط به روش محاسبه آن است، زیرا محاسبه و اعمال تخفیف بر اساس ترافیک شبکه و به‌صورت هوشمند انجام می‌شود، بنابر این در ساعت‌ها و مکان‌های مختلف، مشترکان تخفیف‌های مختلفی دریافت خواهند کرد.

طرح‌های ویژه همراه اول به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان

مشترکین همراه اولی توجه داشته باشند که در هنگام استفاده از طرح 5+55 ماه رمضان نمی‌توانند به طور همزمان از طرح مکالمه همراه نیز استفاده کنند، همچنین این طرح تنها شامل مکالمات درون شبکه‌ای است و در حالت رومینگ یا مکالمه با سایر اپراتورها قابل استفاده نمی‌باشد.

مشترکین برای شرکت در این طرح می‌بایست عدد 1 لاتین را به 8055 ارسال نموده و یا کد #421*10* را شماره گیری نمایند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 326 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 14:09

باتوجه به گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت خدمات ارتباطی تصمیم دارد در پایان زمستان 1398 با انجام قرعه کشی بزرگی در بین کلیه کاربران دائمی و اعتباری خود به 50 نفر از برندگان این قرعه کشی اینترنت رایگان هدیه می دهد.
طرح‌ها و قرعه کشی جشنواره زمستان 98 ایرانسل

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت این اپراتور مراجعه نمائید و ضمن خرید سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

اینترنت ویژه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر بسته اینترنت جدیدی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است. در واقع مشترکین ایرانسلی می‌توانند بسته 3 گیگابایتی دهه فجر را از 12 بهمن تا 22 بهمن استفاده کنند. هزینه این بسته 9000 تومان است و علاقمندان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #5* و اپلیکیشن ایرانسل من بسته اینترنتی ویژه دهه فجر را فعال کنند

در واقع از میان کسانی که در این قرعه کشی شرکت کردند 50 نفر انتخاب می‌شوند و بدین ترتیب این 50 نفر به‌مدت یک سال هر روز 10 گیگابایت اینترنت (3650 گیگا بایت یک ساله) جایزه می‌گیرند.

کسانی که می‌خواهند در این قرعه کشی شرکت کنند باید از روز اول دی‌ماه تا 29 اسفندماه سال جاری به یکی از روش‌های زیر شانس خود را امتحان کنند:

  1. خرید و فعال‌سازی یکی از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی
  2. تبدیل سیم‌کارت از اعتباری به دائمی
  3. ترابرد شماره همراه از اپراتورهای دیگر
  4. استفاده دوباره از اینترنت ایرانسل (پس از 30 روز عدم فعالیت)
  5. استفاده دوباره از خدمات ایرانسل (پس از 90 روز عدم فعالیت)
ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 12:40

بنابر گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل، با توجه به به مصوبه شماره 2 جلسه شماره 289 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات اولین دروازه تماس بین املل خصوصی کشورمان به مقصد 63 کشور توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل راه اندازی شد.

اپراتور ایرانسل نخستین دروازه تماس بین‌الملل خصوصی را راه اندازی کرد


در صورت تمایل به خرید خط های ایرانسل می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمائید.یکی از مهم ترین عوامل در قیمت گذاری سیم کارت رند بودن سیم کارت می باشد،قیمت سیم کارت ایرانسل اعم از (اعتباری و دائمی) از سوی اپراتور مربوطه اعلام می شود و طبق عرف جامعه و بازار قیمت گذاری می شوند.

همان طور که در ابتدا گفته شد،در مرحله اول این پروژه، ایرانسل، برای تماس به مقصد 63 کشور اقدامات لازم را انجام داده است و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، این تعداد در مراحل بعدی افزایش پیدا خواهد کرد.

مصوبه شماره 2 جلسه شماره 289 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات در تاریخ 19 بهمن 97 تنظیم شد و هدف آن ارائه مکالمات بین المللی با کیفیت بالا به مشترکین می‌باشد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 281 تاريخ : شنبه 12 بهمن 1398 ساعت: 15:50

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری پیمان قره داغی،طبق آخرین دستورات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات کلیه اپراتور های تلفن همراه از جمله همرا اول، ایرانسل، رایتل و غیره مکلف می باشند بعد از تصویب این قانون جدید اطلاعات کارکرد سرویس های ارزش افزوده کاربران را به صورت دوره ای در قالب پیامک برای آنها ارسال کنند.

پیامک میزان کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده به هر کاربر


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را دریافت نمایند.

باتوجه به صحبت‌های قره داغی کد دستوری #800* یکی از روش‌های اطلاع از سرویس‌های ارزش افزوده می‌باشد، همچنین یکی دیگر از روش‌های اطلاع‌رسانی درخصوص سرویس‌های ارزش افزوده، مراکز تماس اپراتورها است.

در واقع رگولاتوری اپراتورها را مکلف کرده است که از طریق مراکز تماس‌شان، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مشترکین درباره خدمات ارزش افزوده باشند. بر همین اساس شماره 9990 در همراه اول، شماره 700 در ایرانسل و شماره 200 در رایتل بعنوان شماره‌های مرکز تماس در نظر گرفته شده‌اند.

هم اکنون اپراتورهای ایرانسل و رایتل به صورت هفتگی و اپراتور همراه اول نیز بصورت دو هفته یکبار اطلاعات کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده را برای مشترکان خود ارسال می‌کنند. اما با تصویب این قانون جدید  اپراتورها مکلف شده‌اند حداقل دو هفته یک بار اطلاعات کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده‌ای که مشترکین فعال کرده‌اند را به صورت پیامکی برای آنها ارسال کنند.

گفتنی است علاوه بر پیامک مشترکین می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌هایی همچون ایرانسل من، همراه من و رایتل من از میزان کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده خود مطلع شوند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 278 تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1398 ساعت: 13:12

بر اساس گزارشات اخیر و به نقل از مدیر کل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سید محمد امامی،از اوایل شهریور ماه 1395 که فرآیند ترابرد پذیری در کشورمان شروع شد تا به امروز حدود یک میلیون و 270 هزار و 698 ترابرد موفق حقیق و حقوقی انجام شده است.

اعلام جدیدترین آمار ترابردپذیری تلفن همراه از سال 95 تا کنون


با توجه به صحبت‌های امامی تعداد کل ورودی های ترابردپذیری از سایر اپراتورها به همراه اول 617398 عدد، ورودی‌ها به ایرانسل برابر با 599384 عدد و ورودی‌ها به رایتل برابر با 53916 شماره می‌باشد.

همان طور که می‌دانید تمامی درخواست‌های مربوط به ترابردپذیری مشترکین امکان پذیر نمی‌باشد، به عنوان مثال دلایلی همچون احراز نشدن هویت مانند تطابق نداشتن مشخصات اعلام‌شده با مشخصات دارنده شماره، رعایت نکردن ترابرد نظیربه‌نظیر مانند درخواست ترابرد سیم‌کارت دائمی به اعتباری و برعکس، فعال نبودن سیم‌کارت، فعال ‌بودن کمتر از سه ماه سیم‌کارت شماره مورد درخواست برای ترابرد و پرداخت نکردن به موقع صورتحساب اولیه صادرشده از اپراتور فرستنده توسط مشترک در سیم‌کارت‌های دائمی از دلایل رد درخواست ترابرد عنوان شده است.

ترابردپذیری شماره تلفن همراه فرایندی است که مشترک تلفن همراه می‌تواند با حفظ شماره تلفن همراه خود از یک خدمات دهنده تلفن همراه به خدمات دهنده دیگر تلفن همراه کوچ کند. این تکنولوژی قدمتی بیش از 15 سال دارد و هم‌اکنون در بیش از 70 کشور در دنیا انجام می‌شود.  البته اجرای طرح ترابردپذیری از شهریورماه 1395 در ایران به صورت رسمی آغاز شد.

طبق اطلاعات بدست آمده از شهریورماه 95 تا کنون دو میلیون و 94 هزار و 561 درخواست‌های حقیقی ترابردپذیری و 22 هزار و 624 درخواست حقوقی ترابردپذیری ثبت شده است. که از میان این اعداد  9790 نفر از ترابردپذیری انصراف دادند.

از مقایسه تعداد خط‌های ترابردشده در سال های مختلف می‌توان به این نتیجه رسید که تعداد درخواست‌های این طرح هر سال در حال کاهش می‌باشد. به طور کلی از ابتدای راه‌اندازی این طرح در سال 95، به میزان 93 هزار و 69 مورد ترابرد، در سال 96 معادل 501 هزار و 551 ترابرد، در سال 97 معادل 499 هزار و 695 ترابرد و در سال 98 تا کنون نیز 176 هزا و 383 ترابرد صورت گرفته است.

توجه داشته باشید که، ممکن است یک اپراتور درخواست بیشتری داشته باشد اما به دلایل کدهای ریجکشن، ترابرد آنها رد شده باشد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,رایتل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 337 تاريخ : يکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت: 18:13